به گزارش ایرنا سرهنگ پاسدار احیامحمد امیری، روز یکشنبه در آستانه هفته دفاع مقدس، در نشستی خبری، رژه نیروهای مسلح، بازسازی عملیات والفجر 9، پیاده روی عمومی، مسابقات ورزشی و فرهنگی، گلباران مزار شهدا و معرفی ایثارگران را از جمله این برنامه ها برشمرد.
وی افزود: تمام دستگاه های اجرایی استان در برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس مشارکت دارند و در این خصوص 10 کمیته تخصصی تشکیل شده که هر یک برنامه های مربوط به حوزه خود را پیگیری می کنند.

* دستگاه های غیرفعال در حوزه بزرگداشت هفته دفاع مقدس معرفی می شوند
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: پارسال سه دستگاه کم کار استان در خصوص بزرگداشت هفته دفاع مقدس شناسایی و تذکر گرفتند که امسال نیز چنین برنامه ای اجرا می شود.
وی بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: ما در جنگ سخت موفق بودیم، اما جنگ نرم بسیار خطرناکتر از آن است و باید مراقب باشیم که دشمن در این حوزه بر ما چیره نشود.
سرهنگ امیری، انتقال گنجینه ارزشمند دفاع مقدس به جوانان و آیندگان، الگوگیری از سیره شهدا و رزمندگان، بیان پیشرفت ها و تجهیزات نظامی و اقتدار ایران اسلامی در حوزه های مختلف را از اهداف برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس ذکر کرد.

* عملیات والفجر 9 در آشخانه بازسازی می شود
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی با اشاره به بازسازی صحنه عملیات والفجر 9 در آشخانه، گفت: هدف از این عملیات تصرف سلیمانیه عراق بود تا دشمن احساس خطر کند و رزمندگان در این عملیات به دشمن فشار زیادی آوردند.
خراسان شمالی بیش از سه هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، همچنین بیش از 35 هزار رزمنده این استان در دوران دفاع مقدس در عملیات ها حضور داشته اند.
3007/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.