سرهنگ محمد غلامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: میزان کشف مواد صنعتی و نیمه صنعتی در پنج ماهه نخست پارسال یک کیلو و 726 گرم بود که این رقم امسال به 13 کیلو و 204 گرم افزایش یافت.
وی یکی از دلایل افزایش کشف این مواد را تقویت عملکرد پلیس استان و تمرکز بیشتر برای مبارزه با این مواد مخدر عنوان کرد و گفت: امسال قیمت ماده مخدر شیشه به شدت افزایش یافته و بر این اساس تقاضا برای مصرف کراک و هروئین بیشتر شده است.
وی گفت: در پنج ماهه امسال یک تن و 46 کیلو و 244 گرم ماده مخدر غیرصنعتی در استان کشف شده و حال آنکه در مدت مشابه پارسال 993 کیلو و 621 گرم از این مواد کشف شده بود.
به گفته سرهنگ غلامی، در مجموع میزان کشف مواد مخدر در استان در این مدت به نسبت پارسال 6 درصد رشد داشته و در این مدت یکهزار و 228 قاچاقچی، خرده فروش و معتاد در استان دستگیر شده اند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی با اشاره به اجرای هزار و 190 طرح مبارزه و مقابله با مواد مخدر در استان، گفت: در این مدت 586 مورد طرح پاکسازی نقاط آلوده، 186 طرح کنترل محورهای مواصلاتی، 212 طرح ارتقای امنیت اجتماعی و 179 مورد طرح پاکسازی اطراف مدارس در سطح استان اجرا شده است.
7185/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.