آیین تشییع این شهید بزرگوار با حضور مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، جمعی از مردم و همرزمان شهید از مقابل حسینیه پیروان دین نبوی تا حرم مطهر رضوی برگزار و پیکر مطهر وی پس از طواف در صحن و سرای امام هشتم(ع) در گلزار شهدای بهشت رضای مشهد خاکسپاری شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: این جانباز عزیز که دارای ضایعه قطع نخاع بود پس از سال ها تحمل رنج و جراحات دوران جنگ، پنجشنبه یکم شهریور در بیمارستان امام رضا (ع) به همرزمان شهیدش پیوست.
حجت الاسلام حسین معصومی افزود: شهید قربانزاده متولد سال 1345 در شهر درگز بود و در 29 آبان 1362 در عملیات والفجر 3 در پنجوین عراق بر اثر موج انفجار و اصابت ترکش از ناحیه کمر دچار قطع نخاع شده و به افتخار جانبازی نائل آمد.
وی ادامه داد: حدود سه سال قبل به دلیل عفونت ناشی از دیابت و عوارض جانبازی دو پای این جانباز سرافراز از ناحیه بالای زانو قطع شده بود.
معصومی گفت: 18 ماه قبل نیز این جانباز گرانقدر دچار سکته و ایست قلبی شد که از آن تاریخ تاکنون در بیمارستان رضوی، اتاق ایزوله آسایشگاه توانبخشی امام خمینی (ره) و بیمارستان امام رضا (ع) مشهد در کما بود و در نهایت به شهادت رسید.
خراسان رضوی 17هزار و 139 شهید، 48 هزار و 671 جانباز و سه هزار و 383 آزاده در راه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.
3221/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.