حسین اسماعیلیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پروژه ها در شهرهای کاریز، کاشمر، زاوین، بایگ، چناران، گلبهار، رشتخوار، جنگل، سرخس، بردسکن، نیل شهر، احمدآباد صولت، باخرز، تربت جام، فریمان، خواف، سبزوار، روداب و نیشابور اجرا شده اند.
وی هزینه پروژه ها را 430 میلیارد و 50 میلیون ریال اعلام و بیان کرد: طرح آبرسانی به شهر گلبهار، بهره برداری از خط انتقال شبکه جمع آوری ورودی تصفیه خانه فاضلاب توحیدشهر سبزوار، احیا و بازسازی 9 حلقه چاه و بهره برداری از تجهیزات آزمایشگاه آب و فاضلاب نیشابور، اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب شهرهای سرخس و بردسکن و عملیاتی شدن طرح آبرسانی به شهرنیشابور از دشت فوشنجان از مهمترین پروژه ها هستند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی ادامه داد: تعداد شهرهای زیر پوشش خدمات آبرسانی در استان از 19 شهر در ابتدای انقلاب با حدود 380 هزار مشترک هم اینک به 73(شهر تمامی شهرهای استان به جز مشهد) با یک میلیون و 800 هزار مشترک رسیده است.
همزمان با هفته دولت هزار و 544 طرح عمرانی و اقتصادی با مجموع اعتبار 14 هزار و 532 میلیارد ریال در خراسان رضوی به بهره برداری می رسد.
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.