ساکت الهامی عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی با تیم پیکان تهران افزود: پیکان تیم قابل احترام است و یکی از سخت ترین بازی ها ما با تیم پیکان است اما هدف تیم تنها خوشحال نمودن مردم مشهد است.
وی با اشاره به صدرنشینی تیم پدیده اظهار داشت: اکنون زمان خوبی برای صدرنشینی نیست اما بازیکنان با همدلی به فکر تداوم موفقیت تا انتهای فصل هستند.
الهامی به حضور حسین مرادمند در تمرینات تیم پدیده اشاره کرد و از ترکیب کامل این تیم در بازی با تیم پیکان خبر داد.
سرمربی تیم پیکان نیز در این نشست گفت: بازی فردا دیدار بسیار مهمی است و بازیکنان تیم حس قوی برای این دیدار دارند چرا که می خواهند با تیم صدر جدول بازی کنند.
مجید جلالی افزود: تیم پدیده خراسان که از چهار بازی 9 امتیاز به دست آورده تیم خوبی است و ما به این موضوع معتقدیم.
وی با اشاره به رضایت خود از محمد قاضی اظهار داشت: پایان فصل گذشته برخی بازیکنان خود را از دست دادیم اما امسال مشکل کمبود بازیکنان در ابتدای فصل را نداریم ولی باید در خط حمله تیم تمهیداتی برای بهبود این بخش اعمال کنیم.
جلالی بودجه تیم پیکان را متوسط دانست و گفت: ما جزو 6 تیم کم بودجه جدول و به عنوان یک باشگاه تولید کننده بازیکن هستیم ولی برای رسیدن به استحکام در این فصل تلاش می کنیم.
تیم فوتبال پدیده خراسان با سه برد و یک باخت و 9 امتیاز در صدر جدول لیگ قرار دارد و تیم پیکان نیز با سه تساوی و یک برد و 6 امتیاز در رده ششم جدول لیگ برتر فوتبال است.
تیم های پیکان و پدیده خراسان ساعت 18 و 35 دقیقه فردا (جمعه) دیدار هفته پنجم لیگ برتر فوتبال را در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار می کنند.
3221 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.