محمد فلاح شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حالیکه در سال های 95 و96 رشته های دانشگاه پیام نور مه ولات حذف و پذیرش دانشجو در این دانشگاه متوقف شده بود با رفع موانع و مشکلات و تامین نظر هیات نظارت مراکز آموزش عالی استان و مکاتبات متعدد امکان جذب مجدد دانشجو فراهم شد.
وی با اشاره با پیگیری مستمر فرماندارمه ولات ؛ نماینده مردم شهرستان های مه ولات؛تربت حیدریه وزاوه در مجلس شورای اسلامی و پیگیری مستمر خبرگزاری جمهوری اسلامی در انعکاس درد دل مردم شهرستان مه ولات که انصافا یکی از رسانه های حرفه ای و بروز کشور است تصریح کرد : رشته های دانشگاه پیام نور مه ولات در دفترچه راهنمای انتخاب رشته سال 97 درج شد.
وی افزود : خواسته به حق مردم فرهنگ دوست ونجیب و جوانان مشتاق تحصیل این شهرستان محقق شد و شرایط تحصیل در پیام نور مه ولات برای تمامی علاقه مندان به علم ودانش فراهم شد تا همشهریان بتوانند در شهر خودشان ادامه تحصیل دهند.
وی تصریح کرد : این اقدام مانع تحمیل هزینه های اضافی و غیر ضرور برای ادامه تحصیل علاقه مندان به تحصیلات دانشگاهی شد؛ لذا امکان پرداخت هزینه های رفت وآمد و اسکان دانشجویان در سایر شهرستان ها برای بسیاری از خانواده ها امکانپذیر نیست.
فلاح اظهار امیدواری کرد : چه کسانی که در کنکور امسال شرکت داشته اند و چه کسانی که ثبت نام نکرده اند با انتخاب رشته های پیام نور مه ولات در شهر خودشان ادامه تحصیل دهند.
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
9878/1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.