محسن حسن زاده روز پنجشنبه پیش از بازی با تیم فوتسال مقاومت البرز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نتایج دیدارهای پیشین تیم میزبان نشان می دهد که ساختار دفاعی خوبی دارد و هرسال بازیکنان خوب و باتجربه ای را که به سن سربازی رسیده اند، جذب می کند.
وی ادامه داد: بازی مقابل مقاومت البرز یک بازی سخت، پرفشار و فیزیکی است. تیم ما هم در این سه هفته با 15 گل آمار بهترین گل زده را در اختیار دارد و نشان داده از نظر فنی، تاکتیک هجومی دارد.
سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد گفت: علیرغم اینکه تیم ما دیر تکمیل شد و تاکنون هم برخی بازیکنان مصدوم بودند نتایج خوبی گرفته ایم و با اضافه شدن بازیکنان مصدوم به تیم هر هفته هماهنگی بازیکنان ما بیشتر و تیم کامل تر می شود.
حسن زاده افزود: در بازی هفته پیش تیم ما 2 بار برابر تیم قدرتمند حفاری اهواز عقب افتاد و در پایان بازی را به تساوی کشاند که نشان داد روحیه پیروزی در بازیکنان وجود دارد و ما هم از این روحیه برای کسب پیروزی در میادین استفاده می کنیم.
تیم فوتسال فرش آرای مشهد در چهارمین هفته لیگ برتر ساعت 18 روز جمعه، پنجم مرداد، در کرج به دیدار تیم مقاومت البرز می رود.
7507/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.