محمودرضا برازش روز چهارشنبه در نشست روسای کمیسیونهای فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی کلانشهرهای کشور و مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در مشهد افزود: ساختار بنیاد امام رضا(ع) ملی و بین المللی و این بنیاد با بیش از 300 اداره و نهاد در ارتباط است .
وی ادامه داد: ارتباط فرهنگی بین کلانشهرهای کشور و ارتباط با ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استانها منجر به هم افزایی برای برگزاری بهتر جشنواره امام رضا(ع) در دوره های آتی می شود.
مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) گفت: برنامه های جشنواره امام رضا(ع) در دو سطح ملی و استانی برنامه ریزی و افزون بر 500 برنامه مختلف در ایام دهه کرامت در سطح کشور اجرا شد.
سید سعید سرابی مدیرکل مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این نشست گفت: حوزه فعالیتهای فرهنگی در کلانشهرها باید مورد بازنگری قرار گیرد. در این بازنگری باید نوآوری وجود داشته باشد و به اقتصاد فرهنگ و هنر در کلانشهرها توجه شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد نیز در همین نشست گفت: نشست یک روزه روسای کمیسیونهای فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی کلانشهرهای کشور و مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف هم افزایی و آسیب شناسی مشکلات فرهنگی برنامه ریزی شد.
احسان اصولی افزود: باید نهایت تعامل و هم افزایی در حوزه های مختلف ایجاد شده و گروههای اثرگذار برای شناسایی و حل مشکلات فرهنگی ایجاد شوند.
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.