به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی، حمید نمازی راد افزود: در سه ماه ابتدای سال جاری از میان واجدین شرایط اشتغال در زندانهای استان بطور میانگین سه هزار و 185 نفر به صورت مولد و با استفاده از امکانات و مکانهای خاص مشغول کار شده و دستمزد دریافت کردند.
وی اظهار داشت: همچنین در این مدت 2 هزار و 413 نفر به صورت غیر مولد و با فعالیت در مواقع بیکاری با پرداختن به فعالیتهایی همچون صنایع دستی، کوبلن دوزی و ساخت تسبیح مشغول کار شده و از منافع مادی آن بهره مند شدند.
وی گفت: در راستای اختیارات قانونی سازمان زندانها برای ایجاد اشتغال و مهارت آموزی زندانیان فاقد مهارت و تلاش در جهت خود کفایی زندانها، اشتغال و حرفه آموزی از اهمیت خاصی برخوردار است.
نمازی راد افزود: در همین راستا به همت مدیران و روسای زندانهای استان، اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی چناران، کانون اصلاح و تربیت شاندیز و کارشناسان اشتغال و حرفه آموزی، اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.
11 زندان، اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی برای معتادین مواد مخدر در چناران و کانون اصلاح و تربیت شاندیز زیر نظر اداره کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی اداره می شود.
3221 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.