فرماندار تایباد در این مراسم اورژانس اجتماعی را یکی از برنامه های مدون سازمان بهزیستی برای حل مشکلات جامعه توصیف و بیان کرد: فعالیت پایگاه اورژانس اجتماعی با توجه به موقعیت حساس و مرزی این شهرستان ضروری است.
حسین شرافتی راد افزود: اقداماتی همچون مداخله در بحران فردی، خانوادگی و اجتماعی از جمله فعالیتهایی است که گروه سیار اورژانس و پایگاه خدمات اجتماعی آن را پوشش می دهد.
وی از مهمترین فعالیتهای این پایگاه را مداخله در امور مرتبط با همسرآزاری، کودک آزاری، کودکان کار و خیابانی، زوجین متقاضی طلاق، فرار از منزل و خودکشی ذکر و بیان کرد: خدمات در این چارچوب توسط نیروهای متخصص و دوره دیده با مدارک تحصیلی دانشگاهی ارائه می شود.
پایگاه اورژانس اجتماعی بهزیستی تایباد با هزینه 400 میلیون ریال و بکارگیری سه روانشناس و دو مددکار در فضایی به مساحت 120 مترمربع به بهره برداری رسید.
اورژانس اجتماعی با وظیفه مداخله در آسیبهای اجتماعی 90 درصد جمعیت شش میلیون و 400 هزار نفری خراسان رضوی را زیرپوشش دارد.
مرکز شهرستان 110 هزار نفری تایباد در فاصله 228 کیلومتری جنوب شرق مشهد واقع است. تایباد مرکب از دو شهر، دو بخش مرکزی و میان ولایت 38 روستا دارد. 36 هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند. تایباد از سمت شرق و جنوب شرق با افغانستان هم مرز است.
7494/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.