مصطفی خاکسار قهرودی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این گروه ها شامل دانشجویان یا جوانانی هستند که عضو بسیج سازندگی یا بسیج دانشجویی بوده و داوطلبانه به عضویت گروه های جهادگران رضوی درآمده اند.
وی بیان کرد: این گروه ها همزمان با دهه کرامت در 44 روستا از 43 دهستان در سراسر کشور و حاشیه شهر مشهد حضور یافته و خدمات آنان به صورت ارائه خدمات پزشکی و درمانی و تامین دارو یا مشارکت در طرحهای توسعه و عمران روستایی است.
وی اظهار کرد: هزینه تامین دارو و ارائه خدمات درمانی به مناطق محروم از سوی آستان قدس رضوی به گروه های جهادی پرداخت می شود، همچنین آستان هزینه اعزام گروه ها برای مشارکت در طرحهای عملیات عمرانی را پرداخت می کند.
معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: شکل گیری گروه جهادگران رضوی همزمان با راه اندازی این معاونت در سال 1395 و در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب برای کمک رسانی به محرومان و مستضعفان بود.
خاکسار قهرودی افزود: از اقدامات شاخص این گروه ارائه خدمات درمانی در استان های خراسان شمالی، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی؛ کمک به زلزله زدگان در استان های کرمانشاه و خراسان رضوی بوده است.
7489/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.