به گزارش ایرنا رضوان حکیم زاده، چهارشنبه در آیین اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان دختر سراسر کشور در مشهد گفت: قرآن نیز بر پژوهش و تدبر در قرآن تاکید بسیار دارد زیرا موجب افزایش شناخت و آگاهی از دین اسلام می شود.
وی بیان کرد: امروز در جهان بیش از هر زمان دیگری به اسم دین، اسلام و پیامبر (ص)، چهره ای توام با خشونت از اسلام را نشان داده اند.
وی تاکید کرد: پیروان واقعی دین اسلام باید به گونه ای رفتار کنند تا رفتار آنان نشان دهنده حقانیت دین و پیامبر اسلام باشد و نگرش های غلط ایجاد شده به واسطه رفتارهای تندروانه گروه هایی مانند داعش تغییر کند.
حکیم زاده بیان کرد: قرآن کتاب زندگی و نسخه ای شفابخش برای انسان محسوب می شود.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور باید آشنایی و شناخت خود را از دین اسلام و آموزه های قرآنی بیشتر کنند.
وی گفت: برگزاری این مسابقات با توجه به اینکه سی و ششمین دوره است از قدمت طولانی برگزار است و استقبال رو به افزایش دانش آموزان برای شرکت در آن، نشان از روحیه قرآنی آنان دارد.
سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور از 12 تیرماه در بخش پسران و 17 تیرماه در بخش دختران آغاز شد که هر یک به مدت چهار روز ادامه داشت.
این دوره از مسابقات با شرکت بیش از 1200 دانش آموز در دو بخش پسران و دختران برگزار شد.
7496/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.