به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید هاشم موسوی روز جمعه در اجتماع راهپیمایان روز جهانی قدس در گناباد افزود: شرایط و تحولات کنونی منطقه موجب تقویت جبهه مقاومت به رهبری ایران شده و رژیم غاصب صهیونیستی بیش از پیش به سوی نابودی پیش می رود.
وی اظهار کرد: با وجود تلاش دشمنان برای به حاشیه راندن فلسطین، حمایت از مردم مظلوم این کشور جزو اخبار مهم منطقه و جهان قرار گرفته است.
وی گفت: دشمنان و عوامل آنها که از گسترش بیداری اسلامی احساس خطر می کردند با ایجاد گروه تکفیری و تروریستی داعش در صدد نشان دادن چهره خشن از دین اسلام بودند.
حجت الاسلام موسوی افزود: به برکت رشادتهای مدافعان حرم و بصیرت و هدایتهای رهبر معظم انقلاب و فرماندهی سرلشگر سلیمانی، طومار گروهک داعش درهم پیچید.
وی اظهار کرد: پیروزی جبهه مقاومت در سوریه، عراق و حزب الله لبنان در انتخابات این کشور و حملات تلافی جویانه مقاومت اسلامی در فلسطین علیه مواضع رژیم صهیونیستی از دیگر تحولات مهم منطقه در یک سال گذشته به شمار می رود.
وی گفت: اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس احساسات مسلمانان را جریحه دار کرده و موجب افزایش گرایشهای ضد استکباری در جهان شده است.
در این مراسم مردم روزه دار گناباد با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس که حدفاصل میدان آزادگان تا مصلی امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کرده و جنایتهای رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم نمودند.
نظیر این مراسم در شهرستانهای بجستان و خواف استان خراسان رضوی نیز برگزار شد.
شهرستانهای خواف، بجستان و گناباد به ترتیب در 267، 278 و 287 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارند.
2095/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.