سرهنگ سید محمد هاشم زاده هاشمی روز جمعه در اجتماع پرشور راهپیمایان روز قدس در سبزوار افزود: هدف رئیس جمهوری آمریکا از انتقال سفارت کشورش به قدس، ضربه زدن به اسلام است.
وی اظهار کرد: رئیس جمهوری آمریکا فرامین صهیونیست ها را در منطقه خاورمیانه اجرا می کند.
وی با اشاره به نفوذ صهیونیست ها در بدنه دولت آمریکا گفت: اکنون صهیونیست ها بازار جواهر، پوشاک و رسانه های آمریکا را در اختیار دارند و از آنها در راستای اهداف شوم خود بهره می برند.
سرهنگ هاشمی افزود: ساخت فیلم های ضد اسلامی هالیوودی و تولید محتوای غیر اخلاقی در شبکه های مختلف ماهواره ای از سوی صهیونیست ها با هدف تضعیف اسلام و انقلاب اسلامی صورت می گیرد.
وی اظهار کرد: از سوی دیگر نقشه آمریکا در قبال کمک بلاعوض چند هزار میلیون دلاری در سال به صهیونیست ها، رواج ایران هراسی و رونق بازار فروش تسلیحات آنها در منطقه است.
وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی حاصل استکبار جهانی و رمز بقای آن اختلاف کشورهای اسلامی است، گفت: استکبار از وحدت جهان اسلام هراس دارد زیرا همدلی مسلمانان موجب ضعف صهیونیستها می شود.
سرهنگ هاشمی افزود: راه حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی، تابعیت از قرآن، پیروی عملی از فرامین ولایت فقیه، انسجام ملی، مراقبت از جریان نفوذ و تکیه بر توان داخلی است.
در این مراسم هزاران نفر از اقشار مختلف مردم سبزوار از میدان کارگر این شهر تا جایگاه نماز جمعه در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نموده و نفرت خود را از رژیم صهیونیستی به نمایش گذاشته و با آرمانهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان کردند.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8145/7495 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.