محمد داورزنی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال در شبهای قدر 11 پایگاه حامی یابی از سوی کمیته امداد و مراکز نیکوکاری این نهاد در سطح شهرستان سبزوار برپا شده است.
وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون در ماههای رجب، شعبان و رمضان 400 حامی جدید حمایت خود را از یتیمان در سبزوار اعلام کردند اما هم اینک 50 یتیم از مجموع 553 یتیم زیرپوشش این نهاد بدون حامی هستند. نیکوکاران با مراجعه به کمیته امداد حمایتهای مادی و معنوی خود را به افراد محروم و نیازمند اعلام کنند.
او افزود: در طرح محسنین نیز 600 حامی حمایت از فرزندان خانواده های نیازمند، بیمار و ازکارافتاده را بر عهده دارند اما همچنان 200 فرزند محسنین بدون حامی هستند.
وی گفت: 'فرزند یتیم' افرادی هستند که پدر یا مادرشان فوت کرده و 'فرزند محسنین' افرادی که پدر یا مادر بیمار دارند یا فرزند طلاق هستند. حامیان بطور میانگین ماهیانه 300 هزار ریال به هر فرزند یتیم و محسنین کمک می کنند.
24 هزار نفر از جمعیت شهرستان 306 هزار نفری سبزوار در قالب 12 هزار و 500 خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند. سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
8145/7495/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.