حجت الاسلام کاظم لطفیان روز دوشنبه در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در جمع مردم شیعه و سنی شهرستان تایباد افزود: امام راحل شخصیتی بود که خداوند متعال به ما هدیه کرد و تاریخ اسلام را به انقلاب شکوهمند اسلامی متصل نمود.
وی اظهار کرد: سرمایه امام خمینی (ره) جز محبت به خدا، پیامبر اسلام (ص) و خاندان عصمت و طهارت (ع)سرمایه دیگری نبود و این ارادت و دلدادگی در وصیت نامه ایشان نیز نمایان است.
وی گفت: امام راحل صحنه تحولات را به گونه ای مدیریت می کرد که باید باور کرد از امداد های الهی الهام می گیرد و برخی تحولات کشورهای همسایه نیز برگرفته و الگویی از تفکرات امام راحل است.
حجت الاسلام لطفیان افزود: امام راحل تمام اندیشه ها و باورهای بدخواهان نظام اسلامی را متزلزل کرد و با به ثمر رساندن انقلاب اسلامی ایران، علاوه بر اینکه مسلمانان را بیدار کرد بر جهان نیز تاثیر گذار بود.
وی اظهار کرد: با گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نهال این انقلاب قویتر شده و هر روز بارورتر می شود و دشمنان ایران اسلامی هرگز نمی توانند در این روند و مسیر خللی ایجاد کنند.
وی گفت: با وقوع انقلاب اسلامی تغییرات فوق العاده ای در تمدن اسلامی ایجاد شد و هر محقق و پژوهشگر در زمینه جهان اسلام نمی تواند نقش ایران را نادیده بگیرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: هر چه بیشتر در ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) تامل کنیم، به درک درست از شخصیت ایشان خواهیم رسید و شخصیت عظیم معمار کبیر انقلاب اسلامی به حق پس از پیامبران خدا و اولیای معصومین با هیچ شخصیت دیگر قابل مقایسه نیست.
شهرستان تایباد در 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
7494 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.