محمدعلی نبی پور روز شنبه در حاشیه نشست بررسی طرح ساخت ایستگاههای آب شیرین در گناباد طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرای این طرح از ضرورتهای حیاتی تامین آب شیرین سالم و بهداشتی برای این شهرستان است.
وی افزود: ساخت 52 ایستگاه آب شیرین در گناباد و شهر بیدخت از پارسال آغاز شده و با پیشرفت 30 درصدی در حال اجرا است. در مرحله نخست با اعتبار پنج میلیارد و 300 میلیون ریال 15 ایستگاه ساخته می شود. مدت زمان اجرای این طرح دو سال و مجموع اعتبار مورد نیاز آن 15 میلیارد ریال است.
فرماندار گناباد ادامه داد: با توجه به اختصاص 500 میلیون ریال از محل موقوفه امیرمعزالدین حسن واقع در قصبه گناباد به طرح احداث ایستگاه آب شیرین بهداشتی این طرح از همان منطقه آغاز و به تدریج به طول شش کیلومتر کل شهرهای گناباد و بیدخت را در بر می گیرد.
وی گفت: برای نخستین بار در کشور بودجه ای از محل اعتبارات دولتی به چنین طرحهایی اختصاص می یابد و این نشانگر توجه خاص دولت دوازدهم به اجرای طرحهای آب شرب بهداشتی در گناباد است. این طرح با مشارکت شهرداری، شورای شهر، اداره اوقاف و امور خیریه، آب و فاضلات شهری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گناباد اجرا می شود.
هم اکنون دو ایستگاه برداشت آب شرب بهداشتی در گناباد فعال است. 23 هزار مشترک در گناباد و شهرهای بیدخت و کاخک این شهرستان زیرپوشش خدمات اداره آب و فاضلاب شهری قرار دارند. گناباد در فاصله 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
2095/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.