مرتضی اثمری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی 24 ساعت گذشته در ایستگاه سینوپتیک هواشناسی شهر مشهد 15،5 میلیمتر، سرخس چهار میلیمتر و کلات 1،8 میلیمتر بارش باران ثبت شد.
وی ادامه داد: طی این مدت در فریمان هفت دهم میلیمتر، در نیشابور شش دهم میلیمتر، در درگز سه دهم میلیمتر و در گلمکان نیز کمتر از یک دهم میلیمتر بارش باران گزارش شده است.
شهرستانهای مشهد، کلات و درگز بخاطر بارش شدید باران از ظهر دیروز تا امروز هفتم خرداد درگیر آبگرفتگی شده اند. در مشهد شدت بارندگی موجب آبگرفتگی معابر و بروز مشکلات رفت و آمد برای مردم شد که نیروهای آتش نشانی و شهرداری با حضور موثر در سطح شهر برای رفع مشکلات اقدام کردند.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین به نوسان دمای هوا اشاره و بیان کرد: دمای هوا در مشهد دیشب به 14 درجه رسید و امشب نیز به حداقل به 12 درجه کاهش می یابد.
وی افزود: دیروز در مشهد دمای 33 درجه سلسیوس ثبت شد و امروز در گرمترین ساعت به 25 درجه خواهد رسید. فردا بار دیگر با دمای هوا در این شهر به 31 درجه افزایش می یابد.
ظرف 24 ساعت گذشته مه ولات با بیشینه 38 درجه و کلات با کمینه 12 درجه سلسیوس به ترتیب گرمترین و خنکترین شهرهای خراسان رضوی بودند. بیشترین سرعت وزش باد نیز در این مدت از بردسکن با 83 کیلومتر در ساعت گزارش شد.
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.