به گزارش ایرنا، مهدی ناصری روز یکشنبه در جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز افزود: دستگاه های مرتبط باید مشخص کنند اگر این اقلام قاچاق هستند، نسبت به جمع آوری آن ها اقدام کنند و اگر مشمول کالای قاچاق نمی شوند، وضعیت عرضه بهداشتی و جانمایی مکانی خاص توسط شهرداری برای عرضه آنها صورت گیرد.
وی با بیان اینکه بنای ما آن نیست جلوی ارتزاق یک قشر خاص را بگیریم، گفت: از سوی دیگر برخی اقشار جامعه نیز توان خرید کالای نو را ندارند و شیوه کار ما نباید به شکلی باشد که نارضایتی گروهی را فراهم آوریم.
ناصری در ادامه با اشاره با نامگذاری سال جدید مبنی بر حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: باید زمینه ای فراهم شود تا محصولات تولیدی ایرانی و بخصوص دست ساخته های این خطه عرضه شوند و در پیوند با این موضوع رسانه های محلی نیز باید وارد عمل شده و به تبلیغ این اقلام بپردازند.
کارشناس سیاسی اجتماعی فرمانداری نیز گفت: برخی دستگاه ها خود را محدود به شرکت در چنین جلسات و ارایه گزارش مکتوب می کنند و این در حالی است که ما در عمل نتیجه اش را در سطح شهر نمی بینیم.
زهرا خیری افزود: انتظار می رود اعضای کمیسیون گزارش برنامه ها و اقداماتی که صورت می دهند، مستند و مصور باشد تا انعکاس آن برای دیگر مسوولان و شهروندان، باور پذیری عمومی در پی داشته باشد.
..............................
خبر ویژه:
نماینده اداره اطلاعات تربت حیدریه نیز گفت: بتازگی یک محوله سوخت (نفت گاز) قاچاق به میزان 10 هزار و 300 لیتر که برای انتقال به سیستان و بلوچستان و از آنجا انتقال به افغانستان در انباری دپو شده بود، کشف و ضبط شد.
وی افزود: بخشی از این میزان سوخت قاچاق به میزان هزار و 200 لیتر از مشهد وارد تربت حیدریه شده و به همراه سوخت های دیگر در انباری زیرزمینی حوالی انبارهای شرکت نفت تربت حیدیه واقع در پشت رستوران آرامش ذخیره سازی شده بود.
وی گفت: این سوخت ها از محل سوخت های سهمیه بندی شده مازاد تهیه شده بود.
مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
6121 /1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.