آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) افزود: صهیونیستها اعتراض فلسطینیان را به خاک و خون کشیدند و مردم فلسطین را به گلوله بستند و بچه شیرخواره را در آغوش مادر کشتند اما سازمان های بین المللی در مقابل این جنایات سکوت کردند.
وی اظهار کرد: شورای امنیت، سازمان ملل و حقوق بشر نیز که جریان پوشالی هستند حتی برای حفظ آبروی ظاهری خود عکس العملی نشان ندادند.
وی گفت: جاهلیت مدرن بدتر از جاهلیت قرون وسطایی دنیا را فرا گرفته و بسیاری از حرکتهای غیر انسانی که در گذشته برای هر جامعه ای شرم آور بود قبح خود را از دست داده است.
امام جمعه مشهد افزود: در همین جاهلیت مدرن، قرارداد بین المللی بسته شد اما یک گردن کلفت درنده و جانور صفت، به صورت یکطرفه از آن بیرون رفت.
وی اظهار کرد: بقیه کشور ها نیز خواسته ایران را بر حق دانسته و بیانیه صادر کرده و سرمایه گذاری های آزاد، فروش نفت و گاز ایران را تایید کرده اند اما با کمال گردن کلفتی می گویند حق با شماست ولی تضمین نمی دهیم.
وی گفت: معادله انسانی از بین رفته و جاهلیت قرن 21 دنیا را فرا گرفته است.
آیت الله علم الهدی با بیان اینکه این جاهلیت به برخی جریانها و عناصر سیاسی کشور نیز سرایت کرده افزود: در قضیه برجام رهبر معظم انقلاب از همان اول فرمود اینها مورد اعتماد من نیستند و جز ضرر و زیان چیزی نمی بینیم و اینها به تعهدات خود عمل نمی کنند.
وی اظهار کرد: در حالی که به شرایط رهبر معظم انقلاب در مورد برجام عمل نشد و این قرارداد شکست خورد، حالا برخی جریانهای سیاسی سر برداشته و ایشان را سزاوار بازخواست می دانند.
وی گفت: متدینین باید بیدار باشند، بصیرت خود را افزایش دهند، پای ولایت و دین بایستند و اسلام و ولایت را از چنگ نابکاری ها نجات دهند.
7507 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.