معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی در این مراسم گفت: پارلمان مشورتی جوانان نوعی مشارکت واقعی، مهم، نظامند و مستمر است تا از انرژی، فکر و مشورت جوانان در تصمیم گیریها استفاده شود.
وی مشارکت هدفمند جوانان درعرصه های تصمیم سازی و تصمیم گیری، هویت بخشی و جوان باوری را از دیگر اهداف تشکیل پارلمان مشورتی جوانان در شهرستانهای خراسان رضوی ذکر و بیان کرد: با راه اندازی پارلمان مشورتی جوانان در سبزوار هم اینک این تشکل در 15 شهرستان استان ایجاد شده و طی 10 روز آینده فعالیت پارلمان جوانان در همه شهرستان های خراسان رضوی آغاز می شود.
معاون استاندار خراسان رضوی افزود: توسعه پایدار با مشارکت جوانان محقق می شود. هم اینک میانگین سنی مدیریت در کشور 48 سال می باشد و دولت در پی کاهش آن به 40 سال است.
وی بر مشارکت واقعی نظام مند و مستمر مردم در قالب تشکیلات تاکید و بیان کرد: تشکلهای غیردولتی از 500 مورد ظرف دو سال اخیر به هزار و 62 تشکل غیردولتی در سال جاری افزایش یافته اند. برای ایجاد و فعالیت تشکلها و ارتباط مستمر این گروهها، خانه تشکلهای غیردولتی در خراسان رضوی ایجاد شده است.
حسینی به فعالیت پارلمان مشورتی زنان نیز در شهرستانهای خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: این پارلمان نیز علاوه بر اینکه نوعی گفت وگوی شهروندی و تفاهمی را ترویج کرده تاکنون 35 طرح را به تصویب رسانده است.
سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
8145/7495/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.