سرهنگ علیرضا حاجی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تردد بسیار در مسیرهای منتهی به مناطق ییلاقی مشهد، از ساعت 6 و 30 دقیقه روز 13 فروردین تا پایان ترافیک، تردد خودروهای سنگین، کامیون، اتوبوس، مینی بوس و وانت بارهایی که از قسمت حمل بار برای جابه جایی افراد استفاده کنند در مسیر بولوار وکیل آباد تا سه راهی طرقبه شاندیز ممنوع است.
وی اظهارکرد: این محدودیت در بزرگراه آزادی به سوی بولوار فردوسی، بلوار هاشمیه به سوی بوستان خورشید، مسیر کوهسنگی، طول جاده کلات، جاده خلج و بزرگراه سلسله الذهب نیز اعمال می شود.
وی گفت: تردد موتورسیکلت نیز روز 13 فروردین در طول بولوار وکیل آباد ممنوع خواهد بود.
سرهنگ حاجی زاده افزود: از ساعت 16 فردا مسیر سه راهی طرقبه شاندیز به سوی میدان فلسطین مشهد یک طرفه می شود بطوریکه تردد خودروهایی که از شاندیز قصد ورود به مشهد را دارند در باند شمالی بولوار وکیل آباد و تردد خودروهایی که از طرقبه قصد ورود به مشهد را دارند از طریق باند جنوبی این بولوار انجام خواهد شد.
وی اظهار کرد: همچنین از ساعت 16 فردا 2 باند حرکت از انتهای بولوار خلج در اختیار خودروهایی که به مشهد وارد می شوند قرار می گیرد و در صورت نیاز این اقدام در جاده کلات نیز اعمال می شود.
وی گفت: محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی فردا تا پایان سنگینی ترافیک ادامه خواهد داشت.
روزانه حدود یک میلیون خودرو در شهر مشهد تردد می کنند.
سیزدهم فروردین ماه به روز طبیعت نامگذاری شده و ایرانیان طبق سنت دیرینه این روز را در طبیعت سپری می کنند.
7505/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.