یحیی قاینی پور عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشینه دمای امروز هوا در مشهد به 34 درجه سلسیوس رسید اما روزهای شنبه و یکشنبه به ترتیب تا 24 و 12 درجه سلسیوس افت خواهد کرد.
وی ادامه داد: از 13 فروردین دوباره شاهد افزایش دمای روزانه هوا در خراسان رضوی خواهیم بود بطوری که برای روز دوشنبه آتی بیشینه دمای هوا در مشهد 14 درجه پیش بینی شده اما روز سه شنبه به 25 درجه سلسیوس افزایش می یابد.
رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: کمینه دمای هوای مشهد طی این مدت با روند کاهشی بین 16 تا هفت درجه سلسیوس پیش بینی شده است.
وی افزود: وزش باد شدید همراه با گرد و خاک نیز از عصر امروز در مناطق مختلف خراسان رضوی آغاز می شود و در طول فردا ادامه دارد. به همین خاطر احتمال بروز خسارت در برخی از مناطق به ویژه نوار شرقی استان وجود دارد.
قاینی پور ادامه داد: از عصر فردا بارشهای پراکنده رگباری در نواحی شمالی وغربی خراسان رضوی آغاز می شود که به تناوب تا روز دوشنبه هفته آتی ادامه دارد.
تربت حیدریه با کمینه دمای 12 درجه و تایباد با بیشینه دمای 34 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول 24 ساعت گذشته بوده اند.
3027/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.