سرهنگ علی فتحی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای اسفندماه تاکنون نیز در مجموع 55 حادثه در جاده های غرب خراسان رضوی رخ داد که چهار کشته و 44 مجروح برجای گذاشت.
وی تصریح کرد: 14 گروه گشت محسوس و نامحسوس، سه پاسگاه ثابت و ایستگاههای سیار پلیس راه در جاده های سبزوار فعال هستند و 12 دوربین نظارتی و کنترل نیز میانگین سرعت خودروها را ثبت می کند.
فرمانده پلیس‌راه سبزوار گفت: بیشترین حوادث منطقه در مسیر شهرستان های شاهرود- سبزوار- نیشابور رخ داد که مهمترین علل وقوع حوادث در این محورها واژگونی‌، بی توجهی به جلو به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان بوده است.
وی افزود: در محورهای سبزوار - بردسکن، سبزوار- اسفراین و سبزوار به جوین، جغتای و خوشاب نیز مهمترین علت حوادث سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ بوده است.
فتحی به رانندگان توصیه کرد برای داشتن سفری ایمن پس از هر 2 ساعت رانندگی دست کم 20 دقیقه در یک محل مناسب توقف و استراحت کنند.
وی همچنین رعایت فاصله طولی با خودرو جلوی، رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از سبقت غیرمجاز، بستن کمربند ایمنی راننده و سرنشینان، عدم استفاده از تلفن همراه حین رانندگی را به هموطنان در زمان مسافرت توصیه کرد.
پلیس راه سبزوار بیش از 300 کیلومتر بزرگراه، 150 کیلومتر راه اصلی و 845 کیلومتر راه روستایی را کنترل می کند.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
8145/7495/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.