به گزارش ایرنا دکتر ولی الله جغتایی عصر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این مدت همچنین 132متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی با اشاره به تشدید فعالیت های نظارتی بهداشتی دامپزشکی از 20 اسفند تا 20 فروردین 97 اظهار کرد: برای اجرای این طرح سه گروه ثابت در محل شبکه دامپزشکی استقرار یافته و سه گروه سیار از کارشناسان بهداشتی بر فرآورده های خام دامی در سطح شهرستان نظارت می کنند.
دکتر جغتایی گفت: مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی شهرستان شامل عوامل توزیع و عرضه، کشتارگاهها، قصابی ها، فروشگاهها و مراکزعرضه گوشتهای منجمد و تازه، رستورانها، سردخانه ها ، کارگاه های فرآوری و بسته بندی مواد خام دامی مورد بازدید و نظارت بهداشتی قرار می گیرد.
وی به شهروندان توصیه کرد که در صورت خرید گوشت چرخ کرده، این محصول در حضور مشتری تهیه شود و از خرید گوشت های چرخ شده ای که از قبل آماده شده است، خودداری کنند.
وی از شهروندان خواست مواد پروتئینی خود را از مراکز معتبر تامین و برای فرآورده های گوشتی بسته بندی شده به تاریخ تولید و انقضای آن توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به تلفن های 44442067 و 44442960 شبکه دامپزشکی سبزوار اطلاع دهند تا پیگیری لازم صورت پذیرد.
هم اکنون 500 فروشگاه، 6 کارگاه بسته بندی و کشتارگاه و 59 کبابی، سالن غذاخوری و آشپزخانه در شهرستان سبزوار فعالیت دارد.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
8145/7495/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.