محمود بنانژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرحهای نظارتی در عناوین طرح پیشگیری از تخلفات، طرح نظارتی ثامن، طرح نظارت بر نمایشگاه عرضه کالاهای بهاره، طرح مجاوران و طرح زائران اجرا می شوند.
وی ادامه داد: اجرای همه این طرحها در قالبها و بخشهای مختلف با هدف نظارت بر عرضه کالا، خدمات، مسائل فنی و موارد مشابه صورت می گیرد.
رئیس اتاق اصناف مشهد همچنین گفت: نمایشگاه عرضه کالاهای بهاره از 11 اسفند جاری آغاز و تا 18 همین ماه در قالب هزار غرفه برگزار می شود. عرضه در این نمایشگاه با ارائه کالاها با نرخ 20 درصد کمتر از نرخ بازار انجام می شود.
وی افزود: در این نمایشگاه 22 بازرس در قالب 11 گروه امدادی کار نظارت بر عرضه کالا را در این حوزه بر عهده دارند.
بنانژاد ادامه داد: 'طرح نظارتی مجاوران' هم با پیش بینی 223 گشت مشترک اتاق اصناف، اتحادیه های صنفی و تعزیرات و طرح نظارتی زائران با 95 گشت مشترک ویژه اطراف حرم رضوی برگزار می شود.
وی گفت: پارسال در حوزه اطراف حرم مطهر رضوی دو پایگاه نظارتی مستقر بود که امسال این شمار به هشت پایگاه افزایش یافته است.
رئیس اتاق اصناف مشهد افزود: در مجموع 320 گشت مشترک مسئولیت نظارت بر فعالیت اصناف در زمینه کالاهای اساسی، فنی و خدمات و عرضه کالا را در ایام اسفند امسال تا پایان تعطیلات نوروز آتی بر عهده دارند.
وی ادامه داد: همچنین بازرسان ویژه 100 اتحادیه صنوف مختلف همکاری و مشارکت در امر نظارت را در طول ایام نوروز بر عهده دارند. اعلام تخلفات و آگاهی رسانی به صنوف مختلف انجام شده و هیچگونه کوتاهی و تخلف در این ایام پذیرفته نمی شود.
93 هزار واحد صنفی پروانه دار در کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد در سامانه مدیریت اطلاعات اصناف ثبت شده اند. حدود 30 هزار واحد صنفی نیز بدون پروانه در این شهر فعالیت دارند.
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.