بهزاد بهرامی نسب روز دوشنبه در مراسم پایانی نخستین نمایشگاه و جشنواره درون دانشگاهی رویش ویژه کانون های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشگاه جامع علمی کاربردی در مشهد افزود: همچنین امسال 10 میلیارد ریال از سوی این معاونت برای انجمن های علمی دانشجویی این دانشگاه اختصاص یافت.
وی اظهار کرد: در این دانشگاه برنامه های متعدد فرهنگی در طول سال شامل اردوی راهیان نور، مسابقات ورزشی، جشنواره قرآن و عترت و دیگر برنامه ها از جمله جشنواره و نمایشگاه رویش برگزار می شود.
وی گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی حمایت از برنامه های فرهنگی دانشجویی را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده و مراکز این دانشگاه ملزم هستند بخشی از شهریه های دریافتی از دانشجویان را به انجام فعالیت های فرهنگی اختصاص دهند.
بهرامی نسب افزود: کانون های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی این دانشگاه، بنیادی ترین عرصه برای انجام کارهای فرهنگی و دانشجویی است و جشنواره و نمایشگاه درون دانشگاهی رویش محلی برای ارائه دستاوردهای این کانون هاست.
وی اظهار کرد: تلاش کرده ایم این کانون ها را به دستگاه های اجرایی متولی فرهنگ و هنر در کشور متصل کنیم تا برای شغل آینده دانشجویان فعال در این کانونها ثمربخش باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: ویژگی جشنواره رویش این است که تمام ساحت های اقتصادی، فنی و حرفه ای، اعتقادی و اخلاقی، آموزشی، دینی، اجتماعی، سیاسی و هنری را تحت پوشش قرار داده و این جشنواره گامی در جهت رسیدن به دانشگاه تمام ساحتی است.
سید جواد حسینی افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی با هدف رونق بخشیدن به فضای ابتکار، انگیزه بخشیدن به جوانان، شناسایی دانشجویان برگزیده، تسهیل در مسیر آنها برای رسیدن به نوآوری و تبدیل دارایی های فکری به ثروت، اقدام به برگزاری جشنواره رویش کرده تا بهترین های این جشنواره را به جشنواره ملی کشور معرفی نماید.
وی اظهار کرد: جشنواره درون دانشگاهی رویش دانشگاه جامع علمی کاربردی فرصتی است برای اینکه مراکز علمی کاربردی سراسر کشور کنار هم جمع شوند و تمام توان خویش را برای انعکاس ظرفیتها و توانمندیهای دانشجویان به کار گیرند.
نخستین جشنواره درون دانشگاهی رویش ویژه کانون های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشگاه جامع علمی کاربردی از آذر ماه امسال با ارائه آثار 81 مرکز از 17 استان کشور در چهار بخش اجتماعی، دینی و مذهبی، ادب و هنر، فرهنگ و اندیشه آغاز شد.
مراسم پایانی این جشنواره با معرفی 33 نفر و کانون برگزیده و برپایی نمایشگاهی از دستاوردهای کانون ها امروز در مشهد برگزار شد.
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.