رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان رضوی در این مراسم گفت: در چارچوب نمایشگاه درون دانشگاهی به عنوان اختتامیه این جشنواره طی روزهای پنجم تا هفتم اسفند ماه در مشهد، نمایندگانی از 17 استان کشور شرکت کردند.
محمدجواد سلجوقی افزود: جشنواره رویش در چهار بخش اجتماعی، دینی مذهبی، ادبی هنری، فرهنگ و اندیشه برگزار و برگزیدگان در بخشهای کانون برتر، فیلم برتر، تئاتر برتر، موسیقی برتر، کارآفرین برتر، دبیر کانون برتر، کارشناس فرهنگی برتر و چهره نخبگانی برتر توسط داوران انتخاب شدند.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه در مجموع 81 مرکز جامع علمی کاربردی از کل کشور در قالب 51 غرفه دستاوردهای کانونهای فرهنگی، علمی، اجتماعی و مذهبی خود را عرضه کردند که از این تعداد 19 غرفه متعلق به مراکز استانها ، 30 غرفه مربوط به مراکز جامع علمی کاربردی خراسان رضوی و دو غرفه مربوط به شبکه علمی کاربردی دانشگاهها بود.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان رضوی گفت: چهار مرکز جامع علمی کاربردی این استان نیز در جشنواره شرکت کردند. وی افزود: در مجموع با رای هیات داوران 33 فرد و کانون برتر در جشنواره درون دانشگاهی رویش به عنوان برگزیده انتخاب و تجلیل شدند.
جشنواره درون دانشگاهی رویش ویژه کانونهای اجتماعی، فرهنگی، هنری، علمی و دینی دانشگاه جامع علمی کاربردی آذر ماه امسال آغاز و مراسم پایانی آن به منظور معرفی برگزیدگان با برپایی نمایشگاه دستاوردهای جشنواره به مدت سه روز در مشهد برگزار شد.
دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان متولی اجرای آموزش علمی و کاربردی با بهره گیری از مشارکت سازمانها و دستگاههای دولتی و غیردولتی زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از اوایل دهه 1370 فعال شده است. هم اکنون این دانشگاه هزار و 70 مرکز آموزشی شامل 36 واحد خصوصی، 500 واحد دولتی و 254 واحد عمومی در حوزه های صنعت، کشاورزی، فرهنگ و هنر و مدیرت و خدمات اجتماعی سطح در کشور دارد. 421 هزار دانشجو با فعالیت افزون بر 35 هزار مدرس در واحدهای دانشگاه جامع علمی کاربردی تحصیل می کنند.

7489/3221/1922/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.