یحیی قاینی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت بیشترین بارش از سبزوار با حدود هفت میلیمتر گزارش شد و پس از آن بردسکن با 5.5 میلیمتر بیشترین بارندگی را داشت.
وی ادامه داد: سه میلیمتر باران نیز طی همین مدت در شهر مشهد بارید. هم اکنون در مشهد و سایر شهرهای مختلف استان خراسان رضوی شاهد بارش باران هستیم.
رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارشهای رگباری باران تا ظهر فردا هفتم اسفند در سطح این استان ادامه دارد.
وی به پیش بینی افزایش چند درجه ای دمای هوا در خراسان رضوی طی روزهای آتی نیز اشاره و بیان کرد: بیشینه دمای امروز هوای مشهد 13 درجه سلسیوس پیش بینی شده که به تدریج افزایش یافته و روز سه شنبه آتی به 18 درجه سلسیوس می رسد.
گلمکان با حداقل دمای چهار درجه سلسیوس و تایباد با حداکثر دمای 22 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول 24 ساعت گذشته بوده اند.
هواشناسی خراسان رضوی همچنین پیشتر با انتشار اطلاعیه ای از تشدید بارشهای رگباری توام با رعد و برق، بارش تگرگ و وزش باد شدید در این استان برای روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری خبر داده بود. در این اطلاعیه بارش برف در نواحی سردسیر، کوهستانی، احتمال آبگرفتگی و سیلابی شدن معابر و مسیل‌ها پیش‌ بینی شده است.
3027/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.