ابوالفضل حسینی عشرت آباد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس گزارش راهداران و تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، بارش برف در حوزه شهرستانهای مشهد، بخش سرولایت نیشابور و قوچان بویژه در محورهای قوچان – مشهد محدوده آلماجق، قوچان – درگز در محدوده امام قلی و مشهد – کلات در محدوده گردنه گوجگی گزارش شده است.
وی اظهار کرد: همچنین بارش باران جاده های حوزه شهرستانهای تربت جام، درگز، طرقبه شاندیز، خواف و محورهای سرخس – مشهد در محدوده گردنه مزداوند، مشهد - چناران را فراگرفته و باعث لغزندگی سطح این محورها شده است.
حسینی گفت: پدیده مه گرفتگی نیز در محورهای تربت جام - صالح آباد محدوده گردنه بنی تاک، سرخس - مشهد محدوده گردنه مزداوند، مشهد- کلات در گردنه گوجگی ، باغچه - نیشابور در حوالی محدوده ابرش و گردنه شریف آباد ، باغچه - تربت حیدریه، آزادراه مشهد - باغچه و قوچان - درگز در محدوده امام قلی، دید افقی رانندگان را کاسته است.
وی بر رعایت احتیاط توسط رانندگان تاکید کرد و افزود: هم اکنون رفت و آمد در تمام جاده های خراسان رضوی به صورت عادی و روان در جریان است و رانندگان می توانند از طریق شماره تلفنهای 33411000 و 141 اطلاعات لازم را در باره مسیرهای مورد نظر از مرکز مدیریت راههای استان دریافت کنند.
بارشهای اخیر از ظهر دیروز با بارش باران در اکثر جاده های استان آغاز شد و امروز نیز ادامه خواهد داشت و در این مدت آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها به ویژه در نیمه شمالی استان خراسان رضوی دور از انتظار نیست .
خراسان رضوی دارای 20 هزار و 483 کیلومتر جاده است که 6 هزار و 331 کیلومتر آن شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر آن روستایی است.
این استان علاوه بر 51 گردنه به طول 545 کیلومتر در مسیرهای بین شهری، 172 گردنه به طول 574 کیلومتر در جاده های روستایی و 136 محل کولاک و مه گیر به طول 586 کیلومتر دارد.
3221/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.