حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم طباطبایی روز یکشنبه در پایان راهپیمایی 22 بهمن شهروندان کاشمری در جمع آنها افزود: چون نهضت ایران اسلامی با شعار لاا له الا الله آغاز شد و با شعار الله اکبر تداوم پیدا کرد نهضتی توحیدی است. همچنین ایران اسلامی ضداستکبار، تفکر مادی گرا و پوچگرایی بوده است.
وی ادامه داد: تنها شاه و رژیم طاغوتی نبود که مورد حمله اندیشه های توحیدی و نهضت عاشورایی مردم ایران قرار گرفت بلکه دنیای غرب، مکتبهای لائیک، دنیای استکباری، سردمداران قدرت و شهوت انقلاب را مانع کام جوییها، قدرت طلبیها و زیاده خواهیها و فخر فروشیهای خود می دانند.
امام جمعه کاشمر گفت: بر این اساس چون ملت ایران حقیقت جو و خداجوست مورد بی مهری بدخواهان قرار گرفته و دشمن در برابر این ملت خداجو، اسلام خواه و صلح طلب خاکریزها، سنگرها و جبهه ها ساخته است. استکبار در برابر این ملت بزرگ و قهرمان صف آرایی می کند لذا مردم بدانند که نباید انتظار داشت آمریکا دوست ما باشد، از ما تعریف کند و یا به امضاء و قراردادش پایبند باشد.
وی افزود: ملت ایران باید بیش از هر زمان دیگر انقلابی باشد. البته نه تنها در برابر استکبار و دشمنان خارجی بلکه با هرگونه انحراف و تفکر غرب گرایانه مقابله کرد حتی اگر در بدنه انقلاب و نظام حرف از مذاکره و و دوستی با غرب و آمریکا زده می شود باید ملت قیام کند.
راهپیمایان کاشمری که حرکت خود را از میدان انقلاب آغاز کرده بودند پس از عبور از خیابان امام خمینی(ره) و میدان آزادی وارد آستانه مقدسه امامزاده سید حمزه(ع) در این شهر شدند. در همین مکان قطعنامه پایانی راهپیمایی 22 بهمن قرائت شد.
کاشمر در فاصله 228 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
خبرنگار: لیلا قرایی **انتشار: حسین کریم زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.