به گزارش ایرنا، آیت الله کاظم صدیقی پنجشنبه در آغاز ویژه برنامه های دهه فجر در مسجد جامع تربت حیدریه افزود: انقلاب اسلامی ایران با همین امکانات معنوی و البته با تمامیت اسلام در مقابله با کفر جهانی ایستاده است.
وی گفت: بر همین اساس و برغم برخی سخنان بیهوده در داخل کشور، امروز شاهد جوانه زدن انقلاب اسلامی در کشورهای لبنان، سوریه، عراق، یمن، افغانستان، پاکستان، نیجریه و دیگر کشورهای اسلامی هستیم و گروه های مقاومت مردمی نیز در حال مبارزه با نظام سلطه هستند.
صدیقی افزود: اهمیت این موضوع زمانی بیشتر مشخص می شود که همگان بدانند بعد از پیروزی انقلاب سه استان کشور از دست دادیم و هشت سال نظام نوپای اسلامی ایران درگیر فتنه های قومی، مذهبی و جنگ تحمیلی شد و هیچ کشوری حاضر نبود به ما تجهیزات نظامی بدهد، اما تکیه بر قدرت الهی و حضور رزمندگان اسلام و رهبری داعیانه امام راحل، کشور از این امتحان بزرگ الهی سربلند بیرون آمد.
وی گفت: در زیر سایه همین اقتدار معنوی ضمن آنکه می بینیم امروز شبکه دفاعی حامیان انقلاب اسلامی از مرزهای جغرافیایی عبور کرده و در کشورهای منطقه حشدالشعبی، حیدریون، نجبا، حزب الله، انصارالله، زینبیون و فاطمیون را تشکیل داده، در مقابل نظام سلطه به سرکردگی آمریکا رو به ضعف و افول می رود.
صدیقی در ادامه مفهوم سیاست را اهتمام به امور مختلف کشور و رسیدگی به دغدغه ها و مطالبات مردم، مقابله با فسادها، رانت خواری ها و فتنه ها، مقابله با نفوذ و نفاق، اظهار و عنوان کرد: اینگونه سیاستمداری کشور را به اهداف متعالی نزدیک می کند.
وی همچنین گفت: اگر امروز می بینیم بعد گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی سکولارها به دنبال القای ناامیدی و ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند، این بیانگر خوی استکباری و نفسانی آنهاست که پیشرفت و موفقیت نظام اسلامی را تحمل نمی کنند.
در ادامه حاضران به میدان مرکز مسجد مراجعه و تمثال ورود حضرت امام خمینی(ره) را گلباران کردند.
همچنین حجت الاسلام محمد علی رضایی قایم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به ایراد سخنانی در خصوص ولایت مداری مردم تربت حیدریه پرداخت.
در کارنامه مبارزاتی مردم شهرستان تربت حیدریه ویژگی منحصربفردی وجود دارد و آن این است که 43 روز پیش از آنکه انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن 1357 به پیروزی نهایی برسد، مردم انقلابی و غیور تربت حیدریه در 9 دی همان سال و با تقدیم 10 شهید، عمال رژیم منحوس پهلوی را از شهر خود بیرون راندند.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
6121 /1744
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم انتشار: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.