رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات در هشت رشته ورزشی دارت، هفت سنگ، طناب زنی، طناب کشی، والیبال، داژبال، روپایی فوتبال هدفمند و پنالتی بسکتبال برگزار شد.
مجید نصرالله زاده افزود: در نخستین المپیاد ورزش همگانی در شهرستان سبزوار 500 ورزشکار مرد و 300 ورزشکار زن در 2 سالن ورزشی حجاب و شهید مشکانی رقابت کردند.
وی هدف برگزاری رقابتها، ایجاد شور و نشاط بین جوانان و کشف استعدادهای ورزشی و شرکت در مسابقات قهرمانی و بومی محلی را اهداف این مسابقات ذکر و بیان کرد: همچنین در این چارچوب ورزشکاران با یک دقیقه سکوت به جانباختگان کشتی سانچی ادای احترام کردند.
رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار گفت: به تیمهای اول و نفرات نخست هر رشته ورزشی تندیس مسابقات و نفرات دوم و سوم حکم قهرمانی این مسابقات اهدا شد. نفرات برتر در مسابقات استانی که دهه فجر به میزیانی مشهد مقدس برگزار می شود شرکت می کنند.
اماکن ورزشی تحت نظارت اداره ورزش و جوانان سبزوار 6 سالن سرپوشیده، 2 مجموعه ورزشی شهیدان مظهری و حقانی و 58 باشگاه خصوصی در رشته های مختلف ورزشی است. از 6 هزار ورزشکار در 38 هیات ورزشی شهرستان سبزوار پنج هزار و 350 نفر آنها بیمه شده هستند که در حوزه ورزش های حرفه ای، قهرمانی، بومی و محلی و همگانی فعالیت دارند.
سبزوار در230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
8145/7495/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.