به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار قادر کریمی افزود: در اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با خودروهای دارای آلودگی صوتی و مزاحمت های خیابانی عملیات سه ساعته پلیس امنیت اخلاقی استان در مشهد در محدوده بلوار هاشمیه، هفت تیر، پیروزی، صارمی، آزادشهر و بلوارامامت مشهد به اجرا گذاشته شد.
وی خاطر نشان کرد: در این طرح ماموران 15 دستگاه خودرو متخلف دارای آلودگی صوتی و مزاحمت های خیابانی را به توقفگاه انتقال داده و مشخصات 24 دستگاه خودرو متخلف را نیز در سامانه ناظر پلیس به ثبت رساندند تا پیگیری های بعدی قانونی به عمل آید و از رانندگان 11 دستگاه خودرو نیز تعهد گرفته شد.
وی افزود: طرح های ویژه ای برای اعمال قانون با خودروهای دارای این تخلفات خیابانی که چهره شهر را زشت و احساس ناامنی در شهروندان به وجود می آورند در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفته و بزودی شاهد اجرای مراحل دیگری از این عملیات گسترده در مشهد خواهیم بود.
سردار کریمی گفت: خودروهای متخلف که در این طرح مورد شناسایی پلیس قرار می گیرند برابر قانون به توقفگاه انتقال می یابند .

*کشف محموله قاچاق پنج میلیارد و 300 میلیون ریالی
بنا به خبر دیگری از این پایگاه، فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف محموله ترانزیتی نوشت افزار و اسباب بازی قاچاق در مشهد خبر داد.
سردار کریمی بیان کرد : به دنبال کسب اطلاعاتی مبنی بر حمل محموله ترانزیتی سنگین نوشت افزار و اسباب بازی قاچاق از استان های غربی کشور به خراسان رضوی و مشهد، پس از ردزنی های گسترده اطلاعاتی، تیم های ورزیده پلیس آگاهی نیشابور به طور ضربتی وارد عمل شده و خودرو تریلر ترانزیتی حامل کالای قاچاق را در مبدا ورودی نیشابور متوقف کردند.
وی گفت: در بازرسی از این تریلر 467 کارتن شامل انواع نوشت افزار و اسباب بازی قاچاق که بنابر اعلام نظر اولیه کارشناسان، پنج میلیارد و 350 میلیون ریال برآورد قیمت شده، کشف شد.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: متهمی 34 ساله در این رابطه دستگیر و با تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد که تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.
خبرنگار: ندا جواهرفر ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7505/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.