ابوالفضل انتظاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تصمیم در نشست دیروز، 25 دیماه شرکت به تصویب رسید و این افزایش سرمایه در سامانه نقل و انتقال سهام پدیده (سناپ) اعمال می شود.
وی افزود: بدین منظور سامانه سناپ به مدت هشت روز بسته شده و نقل و انتقالی در آن صورت نخواهد گرفت تا این افزایش سرمایه انجام و در حساب سهامداران این شرکت ثبت شود.
او گفت: بر این اساس سرمایه شرکت ابنیه و ساختمان پدیده از هزار و 875 میلیارد ریال به 11هزار و 250 میلیارد ریال و شمار سهام نیز از یک میلیارد و 875 میلیون به 11 میلیارد و 250 میلیون سهم افزایش می یابد که به این ترتیب شمار سهام 6 برابر شده و طبیعی است قیمت معاملاتی سهام به همین نسبت رقیق شده و کاهش یافته و قدرت خرید و مدیریت قیمت معاملاتی افزایش می یابد.
انتظاری در خصوص قیمت جدید معاملاتی سهام و همچنین زمان خرید و فروش و نقل و انتقال دوره جدید آن گفت: هیات مدیره شرکت ابنیه و ساختمان بزودی در نشستی در خصوص قیمت جدید معاملاتی بر اساس فرمول سازمان بورس تصمیم گیری می کند و پس از آن حداکثر طی یک هفته تا 10 روز آینده با گذراندن تشریفات، مراحل ثبت افزایش سرمایه در اداره ثبت شرکتها، در خصوص بازگشایی نماد و آغاز مجدد نقل و انتقالات اقدام خواهد شد.
گروه شرکتهای پدیده شاندیز شامل 14 شرکت است که در موضوعات تخصصی فعالیت دارند و از جمله این شرکتها شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری شاندیز و شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز است که اشخاص حقیقی و حقوقی در این 2 شرکت سهام دارند.
خبرنگار: کامیار اسماعیل پور ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
1922/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.