قاضی مهدی خدابخشی دوشنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: تیم‌های ویژه ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی خراسان رضوی در رصدهای اطلاعاتی خود به اخباری دست یافتند که نشان می‌داد یک قاچاقچی سابقه دار، مشروبات خارجی را از استان‌های غربی کشور خریداری و پس از انتقال به مشهد، در مناطق برخوردار شهر به فروش می‌رساند.
وی افزود: با به دست آمدن این سرنخ تحقیقات میدانی ماموران آغاز و طولی نکشید که متهم اصلی پرونده در منطقه اندیشه مشهد دستگیر شد.
وی ادامه داد: متهم اصلی در ابتدا حاضر به همکاری با مردان قانون نبود و مدعی بود که پس از خلاصی از زندان به سراغ بزهکاری نرفته است اما از آنجا که تیم تحقیقاتی پرونده پیش‌تر تردد این مرد جوان را در روستای عسکریه زیر نظر گرفته بودند، با احتمال اینکه متهم محموله مشروبات را در آن منطقه انبار کرده باشد، راهی آن منطقه شدند.
جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد عنوان کرد: ماموران پس از اینکه به همراه متهم اصلی به روستای عسکریه رفتند با استفاده از بررسی‌های میدانی و کنترل از راه دوری که متهم در دست داشت، محل دپوی مشروبات الکلی را شناسایی کردند.
وی گفت: بر اساس گزارش واصله محل مورد نظر باغی با دیوارهایی به ارتفاع 4 متر بود که در و پنجره‌های اتاق داخلش به وسیله ورق‌های ضخیم آهنی پوشانده شده بود که ماموران پس از بازکردن در این اتاق 223 بطری انواع مشروبات الکلی خارجی را به همراه 110لیتر مسکرات دست ساز کشف کردند.
خدابخشی به اجرای عملیاتی دیگر از سوی ماموران پلیس آگاهی اشاره کرد و گفت: تیمی دیگر از ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز در عملیاتی جداگانه محل انبار محموله 100میلیون تومانی نقره جات قاچاق را در خیابان عبادی مشهد شناسایی کرده و از این محل 30 کیلوگرم انواع نقره جات خارجی کشف و 2 متهم را در این خصوص دستگیر کردند.
خبرنگار: آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7496/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.