قاضی مهدی خدابخشی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی رصد میدانی ماموران اداره عملیات ویژه ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی، اطلاعاتی به دست آمد که نشان می‌داد فردی تصمیم دارد با یک دستگاه تریلی یک محموله مواد مخدر را از زاهدان به مشهد منتقل کند.
وی تصریح کرد: تیم بررسی کننده این پرونده امروز پس از اخذ دستور وارد عمل شد و بعد از پایش چند ساعته، خودرو حامل مواد را شناسایی و در اقدامی ضربتی در ورودی مشهد متوقف کرد.
خدابخشی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این تریلی هشت گالن 20 لیتری حاوی 80 بسته مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط و راننده این تریلی را دستگیر کردند.
جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد در ادامه از کشف محموله شیشه در منطقه طرق مشهد خبر داد و افزود : تیم عملیاتی با رصد میدانی به اخباری دست یافت که نشان می داد افرادی از شهر زابل قصد انتقال مواد مخدر صنعتی را به مشهد دارند.
وی افزود: ماموران ساعتی پیش وارد عمل شده و اتوبوسی را که محموله مورد نظر در آن جاسازی شده بود، در منطقه طرق مشهد متوقف کردند.
خدابخشی ادامه داد: ضابطان قضایی در این عملیات ضربتی مقدار 41 کیلوگرم متیل آمفتامین (محلول مایع شیشه) را که در 2 گالن 20 لیتری و میان چند گالن آب قرار داده شده بود، کشف و سه متهم را دستگیر کردند.
جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد ادامه داد: تحقیقات از متهمان ادامه دارد.
بیش از 21 تن مواد مخدر از ابتدای سال جاری در خراسان رضوی کشف و ضبط شده است.
خبرنگار : ندا جواهرفر ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7505/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.