به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس سردار قادر کریمی اظهار کرد: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر کلاهبرداری از فروشگاه های محدوده خیابان سنایی و سناباد، دستور لازم برای پیگیری موضوع به فرماندهی انتظامی مشهد صادر و تیم های تجسس پیگیر این پرونده شدند.
وی بیان کرد: بررسی های اولیه ماموران دایره تجسس نشان داد فردی شیاد با در اختیار داشتن سربرگهای جعلی 2 بیمارستان به فروشگاه ها مراجعه و پس از جلب اعتماد فروشندگان اقدام به سفارش خرید کالا می کند.
وی گفت: متهم در آخرین اقدام مجرمانه خود با صدور برگه های درخواست خرید کالا با سربرگ جعلی این بیمارستان ها و سفارش خرید کالا و لوازم ساختمانی به ارزش 800 میلیون ریال، با حضور در محل پروژه های ساختمانی محموله لوازم را تحویل گرفته و متواری شده بود.
سردار کریمی گفت: ماموران انتظامی در ادامه پیگیری این پرونده، منزلی مسکونی را در محدوده بلوار امامت مشهد، که محل نگهداری لوازم سرقتی بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی، محل را پاکسازی و لوازم سرقتی را کشف کردند.
وی بیان کرد: پلیس در ادامه پیگیری های این پرونده، متهم اصلی را که جوانی 30 ساله است شناسایی و با اقدامی غافلگیرانه، وی را دستگیر کرد.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی اظهار کرد: تحقیقات از متهم این پرونده که دارای یک فقره سابقه کیفری به خاطر چک برگشتی است، ادامه دارد.
خبرنگار: آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7496/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.