علیرضا رشیدیان روز دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی افزود: با توجه به تحولات فناوری و توسعه ارتباطات در فضای مجازی باید نسبت به این بخش توجه بیشتری شود تا آسیبها و تهدیدات آن بخش به جامعه تسری نیابد.
وی در ادامه به حضور مسئولان شهرستان گناباد در نشست امروز شورای فرهنگی عمومی خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: در گزارشهایی که امام جمعه و فرماندار گناباد ارائه کردند نسبت به تحقق هدف ارتقای ارزشهای دینی، فرهنگی و ملی در این شهرستان تلاش و توجه لازم شده است.
استاندار خراسان رضوی ادامه داد: بطور قطع تلاشی که همه دست اندرکاران در حوزه شورای فرهنگی استان انجام دادند تا یک تصویر مناسب و در خور جامعه دینی در شهر فرهنگی گناباد متبادر شود در راستای تقویت زیباییها، ارزشهای دینی، ملی و کاهش ناهنجاریها در سطح شهرستان بوده است.
وی گفت: برای جلب مشارکت فرهنگی در ارتقای شاخصهای شهرستان گناباد اقدامات خوبی انجام گرفته و رفتارها، هنجارها و اقدامات اشخاص و دستگاههای دست اندرکار موثر و مناسب بوده است.
رشیدیان افزود: گناباد، شهری جوان، دانشجویی، دانشگاهی و فرهنگی است و با توجه به این شرایط اگر توجه لازم به نقاط آسیب پذیر نشود به همان میزان تهدیدات و آسیبها می تواند افزایش پیدا کند.
وی گفت: برنامه ریزی برای هماهنگی دستگاههای ذیربط فرهنگی، بهره گیری از ظرفیتهای بالقوه آنها و نحوه ورود و مداخله مناسب با اهداف فرهنگی و جنس کار فرهنگی می تواند برای اصلاح شرایط فرهنگی شهرستان گناباد بسیار موثر باشد.
مرکز شهرستان 81 هزار نفری گناباد در فاصله 278 کیلومتری جنوب مشهد واقع است. این شهرستان دارای دو بخش مرکزی و کاخک، سه شهر گناباد، بیدخت و کاخک و همچنین 106 روستا است. 34 هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند.
خبرنگار: میترا عبداللهی **انتشار: حسین کریم زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.