به گزارش خبرنگار ایرنا مدت دوهفته از قطع و وصل تلفن همراه؛ اکو و قطع شدن بین تماس ها میگ ذرد ولی ظاهار اقدام مثبتی برای رفع این مشکل شهروندان نشده است.
محمدرضا فیله کش با گلایه فراوان مبنی براینکه مردم منطقه پایین شهر فیض آباد کلافه شده اند اظهار کرد: در مکالمه بیشتر مواقع صدای طرف مقابل اکو دارد و بیشترمواقع گوشی همراه زنگ نمی خوره متاسفانه بعد از 1 ساعت از همراه اول پیام چند تماس بی پاسخ ارسال می شود.
وی گفت:کیفیت مکالمه خیلی پایین است واکثر اوقات صدای مقابل را متوجه نمی شویم بالاجبار با شماره ایرانسل و تلفن ثابت استفاده می کنیم.
یک شهروند دیگر فیض آبادی می گوید: باید چند نوبت تماس بگیریم تا تماس بر قرار شود و بسیار اتفاق می افتد که پرش آنتن هم مزید بر علت می شود.
حمید اکرمی می افزاید: گاهی اوقات تماس برقرار شده ولی تبادل صدا انجام نمی شود و مجبور به قطع تلفن و تماس مجدد هستیم و هزینه اضافی برای تماس بی پاسخ به حساب مشتری منظور می شود.
محمد بصیری هم می گوید: شاید چند تماس 30 ثانیه ای بی پاسخ در نگاه اول هیچ هزینه ای نداشته باشد ولی اگر با احتساب اینکه بیش از 10 هزار خط همراه در شهرستان وجود دارد و حداقل هر کدام 5 تماس سی ثانیه ای ناموفق داشته باشد رقمی حدود 25 هزار دقیقه هزینه به حساب مردم ثبت می شود در حالی که هیچ خدمتی جز ناراحتی به مردم داده نمی شود.
کاظم عنقا دیگر شهروند ما گفت: لطفا مشکلات ما رابه گوش مسئولان برسانید ده بار باید شماره بگیری که یک بارتماس برقرار شود و وقتی که تماس برقرار می شود صدای طرف مقابل نمی آید متاسفانه باید دوباره شماره بگیری ؛این هزینه این مقدارقطع و وصل را چرا شهروندان بپردازند.
عباس حسن زاده دیگر شهروند ما گفت:مبلغ مانده شارژ همراه که تمام میشود دیگر تماس با آن شماره برقرار نمیشود واپراتور همراه اول تذکر به عدم برقراری تماس رابه ما منعکس میکند حال اگر مشکلی برای ما یا دیگر مردم بوجود بیاید بخاطر شارژپولی امکان تماس برقرار نگردد.
حمیدرضا شهروند فیض آبادی که در مرکز شهر ساکن است اظهارکرد: داخل منزل من همراه اول آنتن بسیار ضعیف و اکثر اوقات آنتن نیست و موقعی که از منزل خارج می شود پیام های دریافت شده همراه اول مبنی بر تعداد زیادی پیامک بی پاسخ است، ضمن تشکر از مخابرات وکارکنان زحمت کش خواهش می کنم این مشکل را رفع کنند.
ای در حالیست که عبدالخالق برومند ریاست مخابرات شهرستان مه ولات مشکلات روزهای اول را سراسری و در کل شهرستان های جنوب خراسان عنوان کرده بود و حال از فقدان وجود اشکال در خدمات اپراتور به خبرنگار ایرنا خبر می دهد و می افزاید: در شهر فیض آباد مشکل همراه اول وجود ندارد واگر نقطه یا محلی مشکل وجود دارد شهروندان به مخابرات شهرستان مراجعه نمایند تا این اداره سریعا مشکل نقاط مورد نظر رارفع نماید.
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
خبرنگار: مهدی تنجو *انتشار: علی اصغرافتاده
9878/1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.