حسین محمودی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: غالب اعضای تیم جودوی خراسان رضوی در این رقابتها جوان هستند و در کنار تعدادی از نفرات باتجربه کار دشواری را در رقابتهای بزرگسالان کشور پیش رو دارند.
وی ادامه داد: تیم جودوی خراسان رضوی با ترکیب علی قلی پور، یاسر محمدی و میلاد نیک روش به ترتیب در اوزان 60، 66 و 73 کیلوگرم، امید تزتک و مصطفی اسکندری در وزن 81 کیلوگرم، علی رحیم پورو حسن نیکنام در وزن 90 کیلوگرم، علی پرهیزکار در وزن 100 و خسرو رحیمی در وزن 100+ کیلوگرم به این رقابتها اعزام شده اند.
رییس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی گفت: نمونه بارز این جوانگرایی نخستین حضور علی پرهیزکار جودوکار جوان دارنده مدال برنز آسیا در تاتامی بزگسالان کشور است.
وی افزود: استعداد، توانایی و آمادگی جودوکاران خراسانی در کنار تدابیر فنی مربیان و تلاش نمایندگان استان می تواند موفقیت تیم جوان مردان خراسان رضوی را نیز همانند تیم بانوان بزرگسال در رقابتهای قهرمانی کشور در پی داشته باشد.
محمودی گفت: هدایت تیم جودوی بزرگسالان خراسان رضوی را در این مسابقات یحیی برومند و بهروز پرهیزکار به عنوان مربی و محمدجواد نظام الملکی به عنوان سرپرست برعهده دارند. مجتبی توکلی مسوول کمیته داوران هیات جودوی خراسان رضوی نیز در این رقابتها قضاوت می کند.
پنج هزار نفر در خراسان رضوی در رشته جودو و کوراش فعالیت دارند.
خبرنگار: کامیار اسماعیل پور **انتشار: حسین کریم زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.