سرهنگ حمزه ذوالفقاری یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا گفت: مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در محور شادمهر به تربت حیدریه به یک دستگاه خودرو سواری تیبا دارای دوسرنشین مرد مشکوک می شوند که از بازرسی از خودرو داخل صندوق عقب آن کابل های برق داخل کیسه و یک عدد قیچی بزرگ آهن بری کشف می شود.
وی افزود: پس از استعلام از شهرستان های همجوار مبنی بر احتمال سرقت کابل های برق گزارشی از فرماندهی انتظامی گناباد مبنی بر سرقت کابل های برق خیابان های المهدی و طالقانی در همان شب اعلام و با توجه به اهمیت موضوع ، مراتب بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
سرهنگ ذوالفقاری تصریح کرد: متهمان که 41 ،30ساله و سابقه دار می باشند در بازجوئی های اولیه منکر هرگونه جرمی شده اما در مواجهه با مستندات و ادله پلیسی به سرقت 120کیلو انواع سیم و کابل مسی برق از شهرستان گناباد اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان مه ولات گفت: با توجه به گزارش سرقت های مشابه در سطح استان ، متهمان با هماهنگی قضایی طی چندین مرحله مورد بازجوئی قرار گرفتند و به پنج فقره سرقت کابل های برق از شهرستان های چناران – قوچان – نیشابور – فریمان و گناباد اعتراف کردند.
دوالفقاری اظهار کرد:تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر اقدام های مجرمانه و دستگیری هم دستان آنها ادامه دارد.
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
خبرنگار: مهدی تنجو *انتشار: علی اصغرافتاده
9878/1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.