به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، در پیام علیرضا رشیدیان آمده است: حادثه دلخراش سقوط بهمن در منطقه اشترانکوه استان لرستان که موجب از دست دادن تنی چند از کوهنوردان عزیز خراسانی و لرستانی شد موجب تاثر مردم استان و کشور شد.
این پیام می افزاید: به نمایندگی از دولت و مردم، این ضایعه دردناک را به جامعه ورزش و جوانان استان، هیات کوهنوردی و خانواده ها و بازماندگان این کوهنوردان که از قهرمانان حوزه کوهنوردی خراسان رضوی و از فعالان بخش امداد کوهستان و همکار با هلال احمر در بحران ها بودند تسلیت گفته و برای مصدومان این واقعه دلخراش نیز از جوار امام مهربانی ها شفای عاجل آرزومندم.
استاندار خراسان رضوی در این پیام برای جانباختگان این حادثه، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان آنان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند مسئلت نموده است.
تیم 14 نفره کوهنوردی از مشهد و یک کوهنورد راهنما از شهرستان الیگودرز روز پنجشنبه 16 آذر هنگام بازگشت از ارتفاعات اشترانکوه استان لرستان به علت برف و کولاک شدید دچار حادثه شدند.
در این حادثه هشت نفر شامل هفت نفر از کوهنوردان خراسانی و یک کوهنورد محلی به عنوان راهنما جان خود را از دست دادند که اجساد آنها پیدا شده و یک نفر از کوهنوردان خراسانی نیز هنوز مفقود است که جستجو برای پیدا کردن وی ادامه دارد.
خبرنگار: فاطمه یوسفی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
1906 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.