علیرضا رشیدیان روز چهارشنبه در مراسم رونمایی از کیف پول هوشمند در مشهد افزود: این شهر سه و نیم میلیون نفری به خاطر وجود بارگاه منور رضوی سالانه پذیرای 27 میلیون زائر داخلی و خارجی است و خدمات ارائه شده در این شهر باید در خور و شایسته آن باشد.
وی با بیان اینکه این کلانشهر تابلو توانمندیهای فرزندان این آب و خاک است، اظهار کرد: ظرفیتهای بومی برای توسعه این شهر به تنهایی کفایت نمی کند و همراهی بخشهای مختلف به ویژه حوزه های ارتباطی و آی.تی برای رفع نیاز زائران ضروری است.
وی گفت: در دوره فعلی شورای شهر مشهد و شهردار کنونی این شهر، اقدامات خوبی در زمینه توسعه شهر و هوشمندسازی آن انجام شده که باید با برنامه ریزی برای شهر بهشت و مجاوران آن شرایط و زیرساختهای بهتری فراهم شود.
رشیدیان افزود: برای تحقق اهداف توسعه ای با همکاری بخش خصوصی، بخش دولتی و شهروندان باید تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه امروز 160 پروژه بهداشتی درمانی با حضور وزیر بهداشت در این شهر افتتاح شد، اظهار کرد: دولت خدمتگزار باید بتواند به تمام وعده ها در برنامه های انتخابانی عمل کند و کارگزاران نظام نیز باید با تلاش و عمل صادقانه، دولت را در پیشبرد اهداف نظام و طرح های توسعه ای یاری کنند.
وی گفت: خدمات سنتی نمی تواند پاسخگوی نیاز زائران و مجاوران مشهد باشد لذا باید از ظرفیت های حوزه آی.تی و فناوری اطلاعات برای ارائه خدمات مناسب به مردم استفاده نمود.
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه مشهد کریدور علم و فناوری رضوی است، افزود: زیرساختهای این شهر به ویژه در حوزه ارتباطات باید توسعه یاید که امیدواریم رونمایی از سامانه کیف پول الکترونیک شروعی پرسرعت برای توسه این حوزه باشد.
در این مراسم تفاهم نامه راه اندازی سامانه کیف پول هوشمند بین استاندار خراسان رضوی، شهردار مشهد و شرکت ایرانسل امضا شد.
سامانه کیف پول الکترونیک (پرداخت هزینه خدمات حمل و نقل شهرداری از طریق موبایل) امروز همزمان با سالروز میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و حضرت امام جعغرصادق (ع) با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
رونمایی شد.
خبرنگار: ندا جواهرفر ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
7505 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.