یحیی قاینی پور شامگاه جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس نقشه های هواشناسی با نفوذ سامانه ناپایدار جوی به خراسان رضوی بارشهای برف و باران به ویژه در نیمه شمالی و مرکزی استان بطور متناوب تا روزهای میانی هفته آینده ادامه دارد. هم اینک بارش برف و باران در نیمه شمالی خراسان رضوی و ماطق کلات و درگز جریان دارد.
وی نسبت به کاهش دید افقی به دنبال پدیده مه گرفتگی برای امشب و فرداشب در نواحی مستعد خراسان رضوی هشدار داد.
رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین به روند کاهش دمای هوا و افت شدید آن در روزهای آتی اشاره و بیان کرد: بیشینه دمای هوا در برخی مناطق استان رضوی در این مدت به صفر و کمینه دما تا 15 درجه زیر صفر کاهش خواهد یافت.
وی ادامه داد: بیشینه دمای هوای مشهد امروز 11 درجه سلسیوس بود که برای فردا شش درجهس پیش بینی شده است و روز دوشنبه هفته آینده به پنج درجه می رسد.
او گفت: کمینه دمای هوای مشهد نیز امشب صفر درجه پیش بینی شده و با کاهش تدریجی در شبهای آتی دوشنبه شب به شش درجه زیر صفر کاهش می یابد.
مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در روزهای اخیر با صدور اطلاعیه ای نسبت به افت شدید دما، بارش برف و باران و احتمال آبگرفتگی معابر و مسیل ها و اختلال در دید و حمل و نقل عمومی هشدار داده است.
خبرنگار: مریم انجیدنی **انتشار: حسین کریم زاده
3027/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.