مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این مراسم شعار آموزش و پرورش استان را 'تعیلم و تربیت تمام ساحتی با کیفیت و عدالت در سایه برنامه محوری' اعلام و بیان کرد: این شعار همان روح حاکم بر سند تحول است.
علیرضا کاظمی افزود: در آموزش وپرورش دو وظیفه اصلی حفظ وضعیت موجود و اداره مطلوب آن بر مبنای ارزشهای تعلیم و تربیت و حرکت به سمت تحقق سند تحول بنیادین تعیین شده اند. بر این اساس 129 شاخص و 451 برنامه همراه با پنج اولویت را در دستور کار قرار داده ایم.
وی ادامه داد: افتتاح اردوگاه شهدای مدافع حرم نیز در راستای همین برنامه ها و شاخصهای تعیین شده صورت گرفت. نخستین و مهمترین اولویت در افتتاح اردوگاه شهدای مدافع حرم توسعه فرهنگ نماز، قرآن و عترت و دومین هدف نگاه عدالت بخشی به مناطق محروم بود.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: این اردوگاه در محرومترین منطقه از شهر و در یک زمین متروکه با نگاه بهره وری به منابع و داراییهای آموزش وپرورش ایجاد شده است.
وی افزود: فعالیت این اردوگاه دانش آموزی به فضایی مفرح، فرهنگی و تربیتی و رفاهی در منطقه محروم منجر می شود. توسعه و ترویج معرفت و سیره رضوی از اهداف اصلی این اردوگاه است و کانون آداب زیارت و پذیرش زائران رضوی نیز را مد نظر قرارمی دهد.
همزمان با افتتاح این اردوگاه 35 طرح آموزشی و پرورشی نیز با اعتباری 150 میلیارد ریال امروز بهره برداری در مشهد می شود.
خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشار: حسین کریم زاده
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.