سید مهدی سالم روز سه شنبه در حاشیه بازدید از ایستگاه شماره یک آتش نشانی سبزوار با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه به موضوع آتش نشانی توجه خوبی شده است افزود: هم اکنون یک هزار و 555 نیروی آتش نشان و 141 ایستگاه آتش نشانی در خراسان رضوی وجود دارد.
وی اظهار کرد: تجهیز ایستگاه ها و خرید نردبان هیدورولیک برای شهرهای سبزوار، نیشابور و گلبهار از نیازهای مبرم آتش نشانی استان است که در برنامه ششم توسعه عملیاتی می شود.
وی همچنین در مراسم آغاز عملیات اجرایی بازارچه محلی زائر شهرستان سبزوار گفت: احداث پارک های زائر و بازارچه های محلی زائر در شهرهای مسیر بارگاه منور رضوی، برای ارائه خدمات مطلوب تر به زائران و مسافران در دستور کار قرار دارد.
سالم افزود: ساماندهی مشاغل شهری نیز در دستور کار کارگروه خدمات شهری استانداری و سازمان های مربوطه در شهرداری ها قرار گرفته است.
وی اظهار کرد: در 2 سال گذشته 70 میلیارد ریال در زمینه پسماند به شهرداری های استان اختصاص یافته که شهرداری سبزوار در این زمینه عملکرد مثبت و قابل قبول داشته است.
سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآوردهای کشاورزی شهرداری سبزوار نیز گفت: بازارچه های محلی زائر این شهر در مساحت 800 متر مربع با اعتبار 2 میلیارد ریال احداث می شود.
احسان امامی افزود: این بازارچه شامل نمازخانه، سرویس بهداشتی و هشت مغازه فروش صنایع دستی و سوغات محلی است.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
خبرنگار: حمید دلاوری هروی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
8145/7495 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.