فرماندهی انتظامی خراسان رضوی روز چهارشنبه به نقل از سرهنگ محمد بوستانی گزارش داد: گروههای گشتی سرکلانتری شمال پلیس مشهد مرحله دیگری از طرح مقابله با سرقتهای خشن شبانه را در حوزه استحفاظی خود به اجرا گذاشتند.
وی افزود: گروههای تجسس کلانتری شفا در این ماموریت ضربتی سه جوان موتورسوار را به عنوان مظنون تحت نظر قرار دادند و پس از دقایقی در خیابان هدایت برای دستگیری این افراد که قصد موبایل قاپی داشتند وارد عمل شدند. دزدها بدون توجه به ایست پلیس با موتورسیکلت خود به سرعت از محل متواری و در حال فرار چند قبضه چاقو، قمه و تعدادی گوشی تلفن همراه را از جیب خود به بیرون پرتاب کردند.
او ادامه داد: ماموران دایره تجسس کلانتری شفا اقدام به تیراندازی هوایی کردند اما متهمان با سرعت خیلی زیاد به فرار خود ادامه دادند لذا پلیس با تیراندازی به سمت موتور سیکلت 2 تن از سارقان را به ضرب گلوله زخمی و دستگیر کرد. از این 2 متهم 2 قبضه قمه و یک قبضه چاقو و مقدار تقریبی 2 گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: جستجوی گسترده برای شناسایی و دستگیری متهم فراری پرونده که یک ماه قبل از زندان آزاد شده ادامه دارد.
فرمانده انتظامی چناران نیز گفت: با شلیک گلوله پلیس خودروی سرقتی حامل اموال مسروقه توقیف شد.
سرهنگ برات اویسی افزود: دیشب ماموران گشت کلانتری 12 گلمکان حین گشت زنی در جاده روستای دولت آباد به یک دستگاه خودرو پیکان وانت که در طول مسیر در حرکت بود مشکوک شدند.
وی با بیان اینکه راننده خودرو به محض مشاهده پلیس بدون توجه به دستور ایست به سرعت از محل متواری شد بیان کرد: پس از طی مسافتی در پی شلیک هوایی پلیس راننده خودرو را رها و با استفاده از تاریکی شب به بیابانهای اطراف متواری شد. در استعلام صورت گرفته مشخص شد از خودروی رها شده در جریان سرقت از مشهد استفاده شده و در بازرسی از آن نیز مقداری اموال مسروقه از جمله چند حلقه لاستیک خودرو و تعدادی در و پنجره سرقتی کشف شد.
خبرنگار: ندا جواهرفر **انتشار: حسین کریم زاده
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.