به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین بیات مختاری افزود: روز گذشته در پی اعلام یک فقره مرگ مشکوک در خیابان طلوع شهر نیشابور به مرکز فوریت های پلیسی 110، تیم گشت کلانتری 12جمهوری اسلامی برای بررسی به محل مزبور اعزام شد.
وی اظهار کرد: براساس بررسی های به عمل آمده، در این حادثه مرد 31 ساله هنگام بستن قالب های بتنی در یک ساختمان در حال احداث به دلیل نامعلوم از ارتفاع 12 متری به پشت بام ساختمان همجوار سقوط کرده و به علت شدت جراحات وارده فوت کرده است.
وی گفت: پس از تایید مرگ توسط تیم اورژانس، جسد متوفی با دستور مراجع قضایی به پزشکی قانونی انتقال یافت.

* عامل برداشت های غیر مجاز از حساب یک شهروند در نیشابور دستگیر شد
براساس گزارش دیگری از پایگاه مزبور، فرمانده انتظامی نیشابور افزود: با تلاش پلیس فتا عامل برداشت های غیرمجاز از کارت عابر بانک یکی از کسبه این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ بیات مختاری اظهار کرد: با دریافت مرجوعه قضایی از سوی یکی از کسبه نیشابور مبنی بر برداشت های سریالی و غیر مجاز از حساب بانکی وی، کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی اظهارات مالباخته با یک سری تحقیقات فنی متهم را که جوان 19ساله و شاگرد مالباخته است شناسایی و دستگیر کردند.
وی گفت: متهم در بازجویی های به عمل آمده به بزه انتسابی اعتراف و اعلام کرد با اطلاع از شماره کارت عابر بانک و رمز دوم شاکی طی 25مرحله اقدام به برداشت های غیر مجاز و خرید های اینترنتی به مبلغ 60 میلیون ریال کرده است.
خبرنگار: سعید صفارائی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
9869 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.