مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) در خراسان رضوی در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: اجتماع بزرگ مهدوی همزمان با نهم ربیع الاول به منظور تجدید بیعت با حضرت ولی عصر(عج)، نواب عام ایشان و ولایت فقیه با حضور پرشور چند هزار نفری مردم در مهدیه مشهد برگزار شد.
حجت الاسلام سیدجعفر موسوی نسب افزود: این جشن از ساعت 14 امروز با برگزاری برنامه هایی از جمله مدیحه‌ سرایی و سخنرانی در مهدیه مشهد آغاز شد، سپس مردم حاضر در این مراسم که از اقشار مختلف بودند به منظور عرض تبریک به محضر حضرت رضا (ع)، به سمت بارگاه رضوی به حرکت درآمدند.
وی بیان کرد: این جمعیت پس از اجتماع در میدان بیت المقدس و قرائت میثاق‌ نامه با امام زمان (عج) نماز مغرب و عشا را در حرم مطهر رضوی اقامه کردند.
وی اظهار کرد: برنامه ‌های متعددی در سراسر خراسان رضوی ویژه این ایام پیش بینی شده است که از جمله آن نواختن زنگ انتظار و تجدید عهد با حضرت ولی عصر(عج) در صبح نهم ربیع الاول در مدارس و دانشگاه ها، اعزام مبلغان و کارشناسان مهدوی به مراکز و مناطق مختلف سطح استان برای حضور در مدارس و برقراری ارتباط دوستانه با دانش‌ آموزان، پاسخ گویی به شبهات و خرافه ‌زدایی، آشنا کردن ذهن و قلب آنان با معرفت و محبت امام مهدی (عج) است.
5132/7489
خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.